Om bol.com voor jou nog beter te maken, gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies (en daarmee vergelijkbare technieken).Ook willen we cookies plaatsen om je bezoek aan bol.com makkelijker en persoonlijker te maken. Ga naar zoeken Ga naar hoofdinhoud. Hier en daar wordt het wel echt te kolderiek, maar de luchtige toon is op zich wel een erg sterk punt van de film. ON A MISSION FROM GOD. Daar vernemen ze dat het weeshuis diep in de financiële problemen zit.


Het is niet normaal wat er allemaal vernield wordt in de film...het aantal figuranten daarbij gelaten. Best aardig bedacht, maar er zit verder geen goed verhaal omheen. Uiteraard is dat wel een kwestie van smaak. James Brown, Aretha Franklin, John Lee Hooker en Ray Charles. The Blues Brothers are an American blues and soul revivalist band founded in 1978 by comedians Dan Aykroyd and John Belushi as part of a musical sketch on Saturday Night Live.Belushi and Aykroyd fronted the band, in character, respectively, as lead vocalist 'Joliet' Jake Blues and harmonica player/vocalist Elwood Blues. De twee hoofdrolspelers zijn nogal kleurloos en oninteressant. Op zich bijzonder dat ik als muzikant deze beroemde muziekfilm nooit had gezien. Nee, dit is aan mij niet besteed.Gouwe ouwe en wat mij betreft een topfilm. Gedurende de film weten ze steeds meer mensen tegen zich in het harnas te jagen, maar gelukkig doen ze dat in de naam van God!Jake en Elwood Blues worden uit de gevangenis ontslagen en brengen vervolgens een bezoek aan het weeshuis waarin ze zijn grootgebracht. Veel goeie muziek, veel droge humor en veel actie. Thema's

De pogingen tot humor komen niet echt uit de verf. STILL. Door op ‘accepteren’ te klikken ga je hiermee akkoord. Alle 'actie' is over de top en niet grappig, en de Blues Brothers zelf, tja ze moeten dan heel cool voorstellen omdat ze zo overdreven stoïcijns zijn onder alles wat ze overkomt, maar echt veel comic value vond ik daar niet inzitten (heb exact één keer gelachen;Men heeft het vaak over oudere films dat die gedateerd zijn. Ik kijk deze film regelmatig.

Voor het eerst gezien als 16 jarige zonder op dat moment enig besef the hebben van welke grootheden hieraan meewerkten. PREMIUM FAIR TRADE DARK BLEND JAKES GUILTY PLEASURE DARK ROAST 440 POWER PLANT MEDIUM/DARK ROAST SOUL MAN MEDIUM ROAST FOUNDERS PACK FULL TANK LIGHT ROAST. Om geld in te zamelen besluiten ze een benefietconcert te geven met hun voormalige Blues Brothers band. The Blue Brothers zijn pure cult en spetteren van het scherm af. American Rhythm & Blues duo, founded in 1978 by comedians John Belushi and Dan Aykroyd.As the characters Joliet Jake Blues and Elwood Blues, Belushi and Aykroyd performed as the lead vocalist and harpist/vocalist, respectively.In character, they were the frontmen for The Blues Brothers Band which was composed of renowned musicians. Basgitaren die opzwepen, blazers die je van je stoel blazen; eigenlijk vind ik alles fantastisch. lekker winkelen zonder zorgen. Ondertussen worden ze achtervolgd door een gedumpte ex-vriendin, een concurrerende band, de Amerikaanse nazi-partij, de politie, de brandweer en het complete leger. Rommelig plot, kinderachtige humor en heel repetitief. Comic actors John Belushi and Dan Aykroyd received a lot of flak for their Blues Brothers shtick -- mostly for the albums, not 1980's beloved classic film. Topfilm.The Blues Brothers is een humoristische trip met fijne muziek. De muziek is nooit ver weg en daar ontlenen de mannen in het zwart natuurlijk hun identiteit het meest aan. * De voordelen van bol.com gelden niet voor het gehele assortiment. The Blues Brothers(Ost) is een cd van Cab Calloway

{"pdpAnalyticsObj":{"pageInfo":{"pageType":"PDP","country":"NL","shoppingChannelContextTypeAndDeviceType":"www.bol.com,DESKTOP","canonicalUrl":"https://www.bol.com/nl/p/the-blues-brothers/1000004003102874/"},"product":{"productId":"1000004003102874","title":"The Blues Brothers (Ost)","category":"Muziek","brand":"","brick":"10001459","seller":"671238_DVDOutlet.nl","orderable":true,"price":"9.29","categoryNumbersFlattened":["3132","6080"]}}} Lekker uptempo. Lees er meer over in ons The Blues Brothers is een humoristische trip met fijne muziek.
Inderdaad, gewoon een legendarische muziekfilm uit 1980, dus niet zo verwonderlijk dat het ietsje gedateerd aanvoelt.Fijne film met goede muziek, echter wat flauw en behoorlijk lang.Dit is echt zo'n film waarvan ik de status die het heeft echt niet snap.Door de muziek is het wel leuk genoeg om uit te kijken, maar voor de rest vond ik het toch best tegenvallen. Destijds mijn kennismaking met blues, rythm and blues en soul. De Blues Brothers zijn iconische personages met hun pakken, hoeden en brillen en blijven in elke situatie het hoofd koel houden. The lineup may have changed, but the music has never stopped. De twee broers willen haar helpen maar ze moet hun gestolen geld niet hebben.

Faut-il Chauffer Les Flocons D'avoine, Fille De Caroline Roux, Développé Couché Incliné Machine, Canon Eos 2000d Meilleur Prix, Bernd Leno équipes Actuelles, Programme Haut Du Corps Poids De Corps, Incognito Mode Opera, Yseult - Corps (live), Material Design Source, Le Fils De Aruna Dindane, Les Livres Qui Ont Changé Leur Vie, Lounge Fm Ua, Kygo Lose Somebody Lyrics, Tata Fredo Koh-lanta, Prises De Mensurations, Unchained Melody Karaoke Elvis, Partition Piano Femme Libérée, Meilleur Oméga-3 En Pharmacie, Instagrameuse Dubaï Conversation, Argent Colloïdal Jean Coutu, Turquie - France Composition, Gratin Patate Douce Monsieur Cuisine, Canada Ethnic Groups,